ΑχαρνέςΠρώτο Θέμα

Νέος νόμος για την Αυτοδιοίκηση στο επίκεντρο συνέλευσης εργαζομένων στον Δήμο Αχαρνών

Οι αλλαγές που φέρνει το νέο νομοθετικό πλαίσιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς και οι επιπτώσεις του στους εργαζομένους των δήμων, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνέλευσης του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Αχαρνών που πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν τα νέα δεδομένα που αναμένεται να διαμορφωθούν μετά την ψήφιση του νόμου, ο οποίος προβλέπει σειρά παρεμβάσεων και αλλαγών στη λειτουργία των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ρυθμίσεις που αφορούν τους συμβασιούχους εργαζομένους, ένα ζήτημα που απασχολεί σημαντικό αριθμό εργαζομένων στον Δήμο Αχαρνών.

Όπως επισημάνθηκε, πολλοί εργαζόμενοι που τα προηγούμενα χρόνια προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στον δήμο και στην τοπική κοινωνία εξακολουθούν να βρίσκονται σε καθεστώς αναμονής, προσδοκώντας λύσεις που θα βάλουν τέλος στην εργασιακή αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν.

Από την πλευρά της δημοτικής αρχής υπογραμμίστηκε η στήριξη προς τους εργαζομένους, με αναφορά στη διαχρονική συμβολή τους στη λειτουργία των υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Παράλληλα, εκφράστηκε η πρόθεση να συνεχιστεί η έμπρακτη στήριξη των εργαζομένων, με στόχο τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους και την ενίσχυση της εύρυθμης λειτουργίας του δήμου.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων, καθώς τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι δημοτικές αρχές παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις που θα καθορίσουν το μέλλον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των εργασιακών σχέσεων στους δήμους.

Απάντηση

Discover more from Parnesnews.gr

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading